top of page
TMM_067.jpg

FAQ over de levering

Waar blijft mijn bestelling?

Levering: Kop

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Levertijd

Bij ieder product op onze website wordt een indicatie van de levertijd in werkdagen vermeld. De vermelde levertijd gaat in op het moment dat wij jouw schriftelijke goedkeuring hebben ontvangen op de digitale drukproef en we dus kunnen gaan starten met de productie van je bestelling.


Vrijwel alle relatiegeschenken worden in eigen huis bedrukt, waardoor de levertijden kort gehouden kunnen worden. Bijna al onze levertijden zijn standaard 10 tot 15 werkdagen. In november en december moet je echter rekening houden met een levertijd van 15 tot 20 werkdagen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen/ophalen?

Afhalen

Ja dat kan, maar dit is uitsluitend mogelijk op ons kantoor in Nederland.


Als je in het bestelproces aangeeft de bestelling te willen ophalen (of iemand anders), dan zetten wij de bestelling klaar om afgehaald te worden. Je ontvangt een e-mail wanneer jouw bestelling bij ons klaar ligt aan de Transistorstraat 31 te Almere. Leuk om te weten is dat je bij het afhalen altijd een gratis goodie mee krijgt. En heb je trek in een kop koffie of thee? Ook die krijg je van ons!

Op welke dagen en tijden worden bestellingen bezorgd?

Bezorgtijden

Vrijwel al onze vervoerspartners leveren pakketten en pallets alleen af op werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen 08:00 en 18:00 uur. PostNL levert op zakelijke adressen (bedrijventerreinen) alleen doordeweeks. FedEx, TNT Express en DHL bezorgen in principe eveneens alleen doordeweeks. In sommige situaties kan het echter voorkomen dat DHL tóch een afleverpoging op zaterdag doet. Dit gebeurt meestal alleen bij consumentenadressen (niet op bedrijventerreinen) en alleen wanneer de transporteur voldoende pakketten heeft om een rit te kunnen maken in een bepaalde wijk.


Wanneer je kiest voor een Express levering, dan bezorgen wij op afspraak 7 dagen in de week met uitzondering van nationele feestdagen.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?

Buitenland

Wij hanteren een all-in prijsmodel, waarbij een standaard verzending naar 1 adres in Nederland of België altijd is inbegrepen. Op aanvraag kunnen wij jouw bestelling tegen meerprijs ook naar een ander land (binnen of buiten Europa) verzenden.

​

De verzendkosten voor een levering van jouw bestelling naar een ander land dan Nederland of België zijn afhankelijk van diverse factoren. 

Standaard wordt je bestelling per vrachtwagen getransporteerd (meest voordelig). Voor spoedorders hebben wij de mogelijkheid om het wegtransport te vervangen door transport per vliegtuig. Hiermee kunnen we de levering vaak meerdere werkdagen versnellen, echter is een transport per vliegtuig (aanzienlijk) duurder dan via de weg.

Kunnen jullie mijn bestelling per Express zending leveren?

Express zending

Wanneer je meer zekerheid wilt over de levering van je bestelling is het slim om te kiezen voor onze Express levering. Bij een Express levering garanderen wij een tijdige levering op een vooraf vastgestelde afleverdag- en tijd.

Bij een Express levering bezorgen wij jouw bestelling per bestelauto of vrachtwagen rechtstreeks vanaf de productielocatie naar jouw opgegeven afleveradres. Zo ben je verzekerd van een supersnelle én betrouwbare aflevering van jouw bestelling. De kosten voor onze Express levering bedragen € 0,39 per km berekend vanaf Almere (NL) of Leuven (BE). 

Bel, chat of mail even, om van deze optie gebruik te maken.

Welke garantie krijg ik voor de levering van mijn bestelling?

Leveringsgarantie

Voor de levering van onze bestellingen werken wij samen met betrouwbare (inter)nationale vervoerspartners, waaronder FedEx, TNT Express, DHL en PostNL. Wij sturen je een trackingscode zodat je altijd zelf kunt volgen waar jouw bestelling zich bevindt.


In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat een zending vertraging ondervindt bij de transporteur. Het is daarbij vaak niet altijd direct duidelijk waar de oorzaak ligt van de verlate levering en soms kan het gebeuren dat een pakket zelfs tijdelijk niet kan worden getraceerd. Gelukkig verloopt ruim 98% van de leveringen zonder problemen, maar mocht er toch iets misgaan dan proberen wij altijd de oorzaak voor je te achterhalen en het probleem voor je op te lossen.


Omdat wij geen invloed hebben op de operationele werkwijze van deze vervoerders, kunnen wij hiervoor geen garantie bieden. We adviseren je daarom altijd om tijdig te bestellen en wat extra marge in te bouwen wanneer je jouw bestelling op een bepaalde datum nodig hebt. Voor meer zekerheid over de bezorging van je bestelling kun je kiezen voor onze Express levering.

Ik heb een kleiner of groter aantal van mijn bestelling ontvangen. Hoe kan dat?

Méér- of minderlevering

Het produceren en bedrukken van promotieartikelen is een maatwerk proces. Uit ervaring weten wij dat bij iedere productie een klein percentage van de artikelen uit een geproduceerde serie tijdens onze strenge kwaliteitscontrole wordt afgekeurd vanwege misdrukken of productiefoutjes. Om te voorkomen dat we uiteindelijk te weinig leveren, schieten we in eerste instantie iets hoger in voor productie, zodat er uiteindelijk ook na de kwaliteitscontrole nog voldoende goedgekeurde artikelen over blijven.


Wanneer het aantal misdrukken of productiefoutjes na kwaliteitscontrole kleiner of hoger blijkt te zijn dan ons historisch gemiddelde foutpercentage, kan het dus voorkomen dat we een iets kleiner of groter aantal leveren dan je bestelt hebt. Dit is helaas niet te voorkomen en wij hanteren hierbij de toleranties zoals deze in de markt gebruikelijk zijn, namelijk maximaal 10% meer- of minderlevering.

Kan ik mijn bestelling laten versturen naar meerdere adressen?

Meerdere verzendadressen

Dit kunnen we op aanvraag voor je regelen. We kunnen bijvoorbeeld de aantallen van je totale bestelling verspreid leveren over meerdere locaties. In samenwerking met onze fulfilmentpartners kunnen wij daarnaast in Nederland & België ook de verspreiding naar individuele ontvangers verzorgen, bijvoorbeeld voor spaaracties en andere marketingacties van onze opdrachtgevers. Informeer hiervoor gerust naar de prijzen en mogelijkheden.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten

Wij hanteren een all-in prijsmodel, waarbij een standaard verzending naar 1 adres in Nederland of België altijd is inbegrepen. Hiervoor zullen dus geen extra kosten in rekening worden gebracht. Wij kunnen je bestelling ook per Express of koerier verzenden, hiervoor gelden meerprijzen.


De verzendkosten voor een levering van jouw bestelling naar een ander land dan Nederland of België kunnen worden opgevraagd bij onze Masters. Dat kan door te bellen, chatten of mailen.

Wie komt mijn bestelling brengen?

Transporteur

Wij maken gebruik van een netwerk van verschillende vervoerspartners. Per zending selecteren wij steeds de meest geschikte vervoersoptie voor jouw bestelling. In de praktijk verzenden wij doorgaans de meeste bestellingen via FedEx, TNT Express, DHL en PostNL.


Grote pakketten met een afwijkend formaat, zware zendingen en pallets worden verzonden via verschillende zelfstandige binnen- en buitenlandse transporteurs.

Krijg ik altijd een Track & Trace code?

Track & Trace

Zodra je bestelling uit productie is gekomen en door ons is overgedragen aan de vervoerder, ontvang je uiterlijk in de nacht voor levering per e-mail een verzendbevestiging met Track & Trace. Hiermee kun je zelf de levering van jouw bestelling volgen via de website van de vervoerder. Heb je geen trackingscode ontvangen? Laat het ons dan even weten.


Let op: een pallet heeft geen trackingscode. Wij nemen contact met je op voor het maken van een bezorgafspraak.

Levering: Lijst
Customer satisfaction survey and questio

Feedback?

Aarzel niet en laat het ons weten!

Levering: Kop
bottom of page