top of page
TMM_016.jpg

FAQ over bestellen

Vragen over bestellen?

Blijf er niet mee zitten!

Bestellen: Kop

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen

Wij kunnen jouw bestelling het snelst verwerken wanneer je deze plaatst via onze webshop. Dit kan rechtstreeks vanaf de productpagina van het gewenste artikel. Kies vervolgens je (bedrukkings-)opties en oplage en bereken jouw prijs. Let op: de genoemde prijs is all-in (product, bedrukking, levering) en exclusief 21% btw.


Tijdens het bestelproces vragen wij je om een paar belangrijke gegevens die we nodig hebben om jouw bestelling te kunnen leveren. Geen eindeloze stappen met moeilijke vragen, maar gewoon in 2 minuten geregeld. Bestellen zonder gedoe, noemen wij dat.

Kan ik ook per telefoon of e-mail bestellen?

Bestellen via telefoon of e-mail

Wij kunnen jouw bestelling het snelst verwerken wanneer je deze plaatst via onze webshop. Dit kan rechtstreeks vanaf de productpagina's op onze website. Je bestelling komt dan direct op de juiste plaats binnen in ons ordersysteem.


Uiteraard is het ook mogelijk om een bestelling per telefoon of e-mail bij ons aan te leveren. Houd er dat wel rekening mee dat het iets langer kan duren alvorens je bestelling wordt verwerkt.

Brengen jullie, naast de vermelde prijzen, nog andere kosten in rekening?

Extra kosten

Nee. Wij houden van duidelijkheid, zeker als het gaat om prijzen. Daarom werken wij op onze gehele website met duidelijke all-in prijzen. What you see, is what you get. Je betaalt dus alleen de aangegeven prijs, hier komen verder geen extra kosten meer bij. Instelkosten, filmkosten en andere kosten die we maken voor de productie van jouw bestelling zijn altijd inbegrepen in onze all-in prijs.

Ziet mijn bestelling er bij een herhaalorder altijd exact hetzelfde uit?

Herhaalorder

Wij streven ernaar om het drukresultaat bij een herhaalorder zo exact mogelijk overeen te laten komen met het eindresultaat van de eerdere productie. We gebruiken hiervoor zoveel als mogelijk dezelfde machine-instellingen, zeeframen, mallen, drukkleuren, etc. Hierdoor kunnen we doorgaans een sterk gelijkend eindresultaat realiseren.


Echter vanwege verschillende productietechnische factoren en handmatige instelhandelingen kunnen we niet uitsluiten dat bij een herhaalproductie lichte afwijkingen (in productkleur, bewerkingskleur, positionering, formaten) waarneembaar zullen zijn, t.o.v. het eindresultaat van de eerdere bestelling. Kleine afwijkingen zijn in de praktijk nooit volledig uit te sluiten en helaas kunnen wij bij herhaalopdrachten daarom geen 100% exacte overeenkomst garanderen. We streven uiteraard wel altijd naar een zo exact mogelijke benadering.

Kan ik mijn bestelling laten versturen naar meerdere adressen?

Meerdere verzendadressen

Dit kunnen we op aanvraag voor je regelen. We kunnen bijvoorbeeld de aantallen van je totale bestelling verspreid leveren over meerdere locaties. In samenwerking met onze fulfilmentpartners kunnen wij daarnaast in Nederland & België ook de verspreiding naar individuele ontvangers verzorgen, bijvoorbeeld voor spaaracties en andere marketingacties van onze opdrachtgevers. Informeer hiervoor gerust naar de prijzen en mogelijkheden.

Kan ik de artikelen ook onbedrukt bestellen?

Onbedrukte artikelen

Jazeker, vrijwel alle artikelen die je aantreft in onze webshop kunnen ook onbedrukt worden besteld. De minimale aantallen zoals vermeld bij het artikel, zullen doorgaans echter ook voor onbedrukte artikelen worden gehanteerd. Het bestellen van onbedrukte artikelen kan, vooralsnog, niet via onze webshop. Bel, chat of mail even, zodat we je kunnen helpen.

Krijg ik een orderbevestiging als ik bestel?

Orderbevestiging

Wanneer je via onze website bestelt, ontvang je binnen enkele minuten na het plaatsen van je bestelling een automatische bevestiging per mail.

Geef je per mail akkoord op een voorstel of offerte die je van ons hebt ontvangen? Dan zal één van onze Masters de bestelling handmatig per

e-mail bevestigen.


Na ontvangst van je logo of ander artwork gaat onze studio voor je aan de slag met de opmaak van een digitale drukproef op basis van de aangeleverde bestanden. Vervolgens kun je binnen 24 uur onze digitale drukproef verwachten (per mail). Nadat wij jouw schriftelijke goedkeuring op onze drukproef hebben gekregen, ontvang je van ons de definitieve orderbevestiging waarmee wij je bestelling, het afleveradres en de leverdatum bevestigen.

Kan een bestelling met spoed geleverd worden?

Spoedlevering

Spoed, haast of te laat? Wij begrijpen deadlines en hoeveel stress dit met zich meebrengt. Gelukkig zijn wij hierop ingespeeld. Mede dankzij onze efficiënte werkwijze en ons hypermoderne machinepark worden levertijden continu gemonitord en, waar nodig, bijgestuurd. Daar waren andere drukkerijen veel moeite hebben om de belofte na te komen, zijn wij in staat om een hoge levergarantie te halen.

​

Wij hanteren een standaard levertijd van 10 tot 15 werkdagen, maar het kan altijd sneller. Het beste kun je dan even bellen, chatten of mailen. Mogelijk is het rustig of is je opdracht klein en kan dit prima tussendoor.

Kan ik ook een lager aantal bestellen dan de vermelde minimale afname?

Staffels (minimale afname)

Het is helaas niet mogelijk om een kleinere oplage dan de bij het artikel vermelde minimale afname te bestellen. In veel gevallen is het wel mogelijk om een combinatie te maken van verschillende kleurvarianten van een artikel.


Voorbeeld: voor een bepaald model petten geldt een minimale afname van 100 stuks. Het is dan mogelijk, mits de opdruk op de gehele serie caps exact hetzelfde blijft (inclusief de kleuren hierin), om bijvoorbeeld 25 stuks rode, 25 stuks gele, 25 stuks blauwe en 25 stuks groene caps te ontvangen. Bel, chat of mail even, zodat we je kunnen helpen.

Wat is de status van mijn bestelling?

Statusupdates

Wanneer je een bestelling bij ons hebt geplaatst ontvang je van ons hiervan altijd een bevestiging per e-mail. Gaat het om een bestelling met bedrukte artikelen, dan ontvang je binnen 24 uur per e-mail een drukproef of ontwerpvoorstel vanuit onze studio.


Pas nadat je helemaal tevreden bent over ons ontwerpvoorstel en wij jouw schriftelijke akkoord op de drukproef hebben ontvangen, ontvang je van ons de definitieve orderbevestiging inclusief leverdatum. Vanaf dat moment gaan we gaan de slag met de productie van je bestelde artikelen. Tussentijds ontvang je geregeld statusupdates over jouw bestelling. Uiterlijk 1 werkdag voor de levering ontvang je van ons een laatste e-mail met een verzendbevestiging en Track & Trace.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Wijzigen of annuleren

Je bestelling gaat doorgaans al snel door naar onze productie, zodat we geen tijd verliezen en een tijdige levering voor je kunnen gaan bewerkstelligen. Of het nog mogelijk is om je bestelling te wijzigen of annuleren, verschilt vaak per situatie. Indien je een wijziging wenst door te voeren in jouw bestelling, dien je dit zo spoedig mogelijk aan ons te laten weten door bij voorkeur even te bellen of door een mail te sturen naar support@merchandisemasters.nl. Vermeld hierbij altijd duidelijk het ordernummer van je bestelling en de gewenste wijziging die je zou willen doorvoeren.


Zodra je bestelling eenmaal in productie is genomen, is het doorgaans niet meer mogelijk om nog wijzigingen door te voeren of deze te annuleren. Je bent dan ook verplicht om de bestelling af te nemen en zullen de kosten van de bestelling in rekening worden gebracht.

Kan ik het afleveradres nog wijzigen?

Wijzigen afleveradres

Zo lang jouw bestelling zich nog niet in het verzendingsproces bevindt, kunnen wij het afleveradres of bezorgadres nog wijzigen. In enkele gevallen kan dit er wel toe leiden dat wij een nieuwe leverdag met je moeten afspreken. De reden hiervan is dat leveringen per postcodegebied ingepland worden, waardoor we de planning moeten aanpassen als het bezorgadres wijzigt. Bel, chat of mail even, zodat wij je kunnen helpen.

Bestellen: Lijst
Customer satisfaction survey and questio

Feedback?

Aarzel niet en laat het ons weten!

Bestellen: Kop
bottom of page